JSN Mico - шаблон joomla Авто
შესვლა რეგისტრაცია

შეხვიდეთ თქვენს ანგარიშზე

მომხმარებლის სახელი *
პაროლი *
დამიმახსოვრე

შექმენი ანგარიში

ველი რომელიც აღნიშნულია ვარსკვლავი (*) აუცილებელია.
სახელი *
მომხმარებლის სახელი *
პაროლი *
დაადასტურეთ პაროლი *
ელ-ფოსტა *
დაადასტურეთ ელ-ფოსტა *
Captcha *
 
  • dgdfgdg-laoderi.png
  • dosddos.png
  • dosddosxx.png
  • ubiquiti.png

WISP- ის უკაბელო ქსელის შექმნისას, მნიშვნელოვანია არა მარტო ბაზარზე წარმოდგენილი გადაწყვეტილებების შეფარდება და ფასების თანაფარდობა, არამედ ქსელის მონიტორინგისა და ადმინისტრირების შესაძლებლობა.

საქართველოში, WISP- ის პროვაიდერებში ყველაზე პოპულარულია Mikrotik და Ubiquiti ბრენდების პროდუქცია. ორივე კომპანია აწარმოებს ძალიან საინტერესო და თანაბრად მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს.

დასავლეთის ქვეყნებსა და აშშ-ში, Cambium Networks, RF elements და Mimosa გადაწყვეტილებები ძალიან პოპულარულია. Mikrotik-ის შემთხვევაში, პროვაიდერს აქვს მრავალი ამოცანა, ქსელის კონფიგურაციისთვის, ხოლო Ubiquiti- ს შეუძლია დაიტრაბახოს უფრო გააზრებულით, ადვილად კონფიგურირებადი და სამართავით.

ადრე Ubiquiti-მა გამოუშვა UniFi Controller, ამაღლა მისი პროდუქცია ახალ დონეზე და კომპანიებს მიაწოდა ძლიერი ინსტრუმენტი უკაბელო ქსელის შექმნისათვის.

არც ისე დიდი ხნის წინ კომპანიამ დაიწყო CRM- ის განვითარება უკაბელო პროვაიდერებისთვის.

რა არის UCRM?

Ubiquiti CRM ან შემოკლებით UCRM - სპეციალიზებული პროგრამული პლატფორმა WISP- პროვაიდერებისათვის, რომელიც იძლევა ქსელის მონიტორინგის საშუალებას, მოწყობილობებისა და მომხმარებლების მართას, ანგარიშ ფაქტურის გაცემა გაწეული მომსახურებისთვის. სისტემაში საკმარისი ავტომატიზაციის ინსტრუმენტებია, მაგალითად ავტომატური ყოველთვიური ანგარიშ ფაქტურის გაცემა, გადახდის ბარათების მიღება, კლიენტების მონიტორინგი და ა.შ.

UCRM- ში ყველაზე სასიამოვნო ის არის, რომ Ubiquiti მას გთავაზობთ სრულიად უფასოდ. ბუნებრივია, ერთი გამოთქმით, კომპლექსი შეესაბამება მხოლოდ კომპანიის გადაწყვეტილებებს, რაც, სხვათა შორის, გასაკვირი არ არის.

UCRM შეიძლება დაყენდეს როგორც ლოკარურში, ასევე ღრუბელში. დღეისათვის, კომპანიას CRM- სთვის არ გააჩნია საკუთარი ღრუბლოვანი მომსახურება, მაგრამ ოფიციალურ საიტზე შეგიძლიათ იხილოთ დეტალური ინსტრუქციები ღრუბლოზე UCRM- ის ინსტალაციისათვის.

UCRM-ის ჩამოტვირთვა თქვენ შეგიძლიათ აბსოლუტურად უფასოდ კომპანიის ოფიციალურ ვებგვერდზე. ამჟამად მხარდაჭერილია შემდეგი პლატფორმები Ubuntu 16.04 (LTS) და Debian 8.4.

Windows და OS X პლატფორმების მხარდაჭერასთან დაკავშირებით, რეალიზაციის პერიოდის სესახებ არანაირი ინფორმაცია ჯერჯერობით არ არის. ამის ნაცვლად, Ubiquiti რეკომენდაციას იძლევა გამოყენოთ VirtualBox უახლესი ვერსია Ubuntu (საინსტალაციო ინსტრუქციები ინგლისურ ენაზე).

როგორც სხვა UBNT- ის პროგრამული უზრუნველყოფის შემთხვევაში, მინიმალური სისტემური მოთხოვნები საკმაოდ მოკრძალებულია:

  • ოპერაციული სისტემა Ubuntu 16.04+ ან Debian 8.4+;
  • პროცესორი 64-ბიტიანი არქიტექტურით (x64);
  • 1 გბ ოპერატიული მეხსიერება
  • 16 გბ თავისუფალი ადგილი დისკზე;

UCRM-ის ძირითადი თვისებები 

მიმდინარეობს შეუჩერებელი მუშაობა UCRM-თან, მალე დეველოპერები გვპირდებიან რიგი ახალი შესაძლებლობებს და გაუმჯობესებებს, კერძოდ:

  • აღჭურვილობის ინვენტარიზაცია;
  • ღრუბლისათვის ცალკე ვერსია;
  • ბილეთების სისტემა და დაგეგმვა;
  • მობილური აპლიკაცია;
  • საბუღალტრო პროგრამასთან ინტეგრაცია;
  • ქსელის მართვის სხვა გაუმჯობესებები;

იმავდროულად, დეველოპერები მუშაობენ გაუმჯობესების და პროგრამული უზრუნველყოფის გაფართოებული შესაძლებლობებისთვის, მოდით განიხილოს რის გაკეთება შეუძლია UCRM-ს ამ მომენტისათვის.

1. მომხმარებელთა ბაზის ფორმირება
კომპლექსი UCRM საშუალებას გაძლევთ შექმნათ კლიენტების ბაზა, მათ შორის დეტალური ინფორმაცია თითოეულ მათგანის შესახებ: სატარიფო გეგმები, ადგილმდებარეობა, ოპერაციის ჟურნალი და ა.შ.

პრობლემის შემთხვევაში, ოპერატორს შეუძლია სწრაფად იხილოს ინფორმაცია კლიენტზე, ხშირ შემთხვევაში ეს ხელს უწყობს პრობლემის სწრაფად გამოვლენას. თითოეული კლიენტის კონტექსტში შეგიძლიათ იხილოთ კავშირის სტატუსი (ბლოკირების ხელმიუწვდომლობის, დროებითი მიუწვდომლობა და ა.შ.), ასევე ოპერაციის ჟურნალი (ბალანსი, გადასახადები, გადახდები, ინდივიდუალური აღნიშვნები).

 

2. ბილინგი, გადასახადების მიღება
UCRM- ის საბილინგო სისტემას აქვს საკმარისად მდიდარი თვისებები, კერძოდ, სისტემა საშუალებას გაძლევთ ანგარიშფაქტურების (invoices) ავტომატურად გენერირებას, რიგი დამატებითი პარამეტრების გამოყენებით, მაგალითად, გაითვალისწინოთ კლიენტის პირადი ფასდაკლება.

გენერირებული ანგარიში შეიძლება გადმოწერილი იყოს პანელიდან ან დაბეჭდილი დაუყოვნებლივ. ჩაშენებული ნაყარი შეტყობინებების გაგზავნის შესაძლებლობას (ელ.ფოსტა) რაც გაამარტივებს თქვენს მუშაობას.

გარდა ამისა, UCRM-ს აქვს ჩაშენებული  საკრედიტო (საბანკო) ბარათების გადამუშავების განახორციელება, რაც მომხმარებელს საშუალებას მისცემს, გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად.

უფრო მოსახერხებელია, მომხმარებელს შეუძლია შექმნას "გამოწერა" მომსახურებაზე და გადაიხადოს გადასახადები ავტომატურად, რისთვისაც განკუთვნილია ჩაშენებული გადახდის კარიბჭე.

მათ შორის მხარდაჭერილი გადახდის სისტემები არა მხოლოდ "ეგზოტიკური" როგორიცაა  Stripe და Authorize.Net, არამედ კარგად ნაცნობი PayPal. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ UCRM- ის კონფიგურირება შესაძლებელია PayPal- ის გამოყენებით გადახდების მიღებაზე, ერთადერთი, რაც კლიენტს უნდა ჰქონდეს წინასწარ ანგარიშის შექმნილი და საბანკო ბარათის მასზე მიმაგრება. დანარჩენში, PayPal ძალიან მოსახერხებელია და იყენებს მთელს მსოფლიოში მილიონობით მომხმარებლებს.

3. გადახდის კონტროლი
ბილინგი UCRM საშუალებას იძლევა არა მარტო ანგარიშ ფაქტურების გაცემა, არამედ დროული გადახდის კონტროლი. საკონტროლო პანელში, პროვაიდერს შეუძლია შექმნას წესები ინტერნეტიდან შეჩერების შესახებ, იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტი ყოველთვიურ გადასახადს ვერ გადაიხდის. ამ შემთხვევაში კლიენტს გადაეგზავნება შესაბამისი შეტყობინება მომსახურების გაწევის შეწყვეტის მიზეზების მითითებით. მოცემული ინფორმაცია ასევე იქნება დუბლირებული გათვიშვის გვერდზე, რომელიც გამოჩნდება, როდესაც მომხმარებლი ცდილობს გახსნას ნებისმიერი URL ბრაუზერში.

4. ქსელის მონიტორინგი, ტრაფიკის შეიპინგი
Ubiquiti CRM- ს აქვს ინტეგრირებული პლატფორმა WISP- ქსელის ყველა მოწყობილობის მონიტორინგისთვის, ტექნიკის პრობლემების შემთხვევაში, ოპერატორი დაუყოვნებლივ იღებს შეტყობინებას და, საჭიროების შემთხვევაში, რაც მისცემს საშუალებას შექმნას სარემონტო ბრძანება კლიენტისგან ზარის მოლოდინის გარეშე.

გარდა ამისა, სისტემა საშუალებას გაძლევთ იხილოთ სტატისტიკური მონაცემები ყველა მომხმარებლისთვის, კერძოდ, დროის დაგვიანებით (შეყოვნება), პაკეტის დაკარგვა, ტრაფიკის გამოყენების მოცულობა, ისევე, როგორც გრაფიკის სახით და ა.შ.

რა თქმა უნდა, UCRM- ს შეუძლია ავტომატურად მოახდინოს კლიენტის ტრაფიკის შეიპინგის შემოწმება არჩეული სატარიფო გეგმით,  და შეიძლება შეიპინგი გახორციელდეს კლიენტის მხარეს (CPE აღჭურვილობა), და სხვა მარშრუტიზატორზე WISP ქსელში.

5. პორტალი კლიენტებისათვის (პირადი კაბინეტი)
UCRM- ის გამოყენებისას, კლიენტებისთვის პერსონალური კაბინეტის ორგანიზების პრობლემა არ გექნებათ, რადგან სისტემაში უკვე მზად არის მზა გამოსავალი (პორტალი). პირად კაბინეტში, კლიენტს შეუძლია მართოს მომსახურება, იხილოს ანგარიშფაქტურები და გადაიხადოს მომსახურებაზე ონლაინში საკრედიტო ბარათის გამოყენებით გადახდის კარიბჭის გამოყენებით.

6. ანგარიშგება
UCRM-ში ჩაშენებული შესაძლებლობები საშუალებას გაძლევთ ძირითადი საბუღალტრო ანგარიშების ფორმირებისა, მათ შორის საგადასახადო ანგარიშს. სისტემა ეფუძნება PostgreSQL- ს, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გამოიყენოთ მრავალფეროვანი ინსტრუმენტები მონაცემთა ბაზასთან მუშაობისთვის. ჩვეულებრივ, სისტემა უკვე კონფიგურირებულია სარეზერვო მონაცენების ავტომატურად შესაქმნელად.

7. მდიდარი API
მიუხედავად იმისა, თუ რამდენად მდიდარია UCRM- ის შესაძლებლობები, ისინი შეიძლება გამოგრჩეს სხვა პროგრამული უზრუნველყოფის აღჭურვილობასთან ინტეგრირებისას. იმის უზრუნველსაყოფად, რომ პროვაიდერს სისტემური ინტეგრაციის პრობლემა არ ჰქონდეს, დეველოპერებმა უზრუნველყვეს API (ოფიციალური დოკუმენტაცია).

API მახასიათებლები საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ/მონაცემების იმპორტი სისტემიდან, მაგალითად, ატვირთვის მიზნით ცალკე საბუღალტრო პროგრამული უზრუნველყოფისათვის. მაგალითად, საქართველოში პოპულარობით სარგებლობს oris.

API- ის გამოყენებით თქვენ ასევე შეგიძლიათ მართოთ ტრაფიკის შეიპინგი და შეაჩეროთ მომსახურება მესამე მხარის აღჭურვილობაზე, თუ, რა თქმა უნდა, მას შეუძლია გამოიყენოს API (ან ssh) და თქვენ გყავთ კომპეტენტური სპეციალისტი, რომელსაც შეუძლია გამართოს ეს ყველაფერი.

პროვაიდერის ინტერფეისი

UCRM ინტერფეისი შეიძლება დაიყოს 2 ქვესისტემად, პირველი არის განკუთვნილი პროვაიდერისთვის, მეორე - კლიენტის კაბინეტი. ნაკლოვანებებში შეიძლება ჩაითვალოს ქართული ენის არარსებობა, სიაში სულ 10 ენაა, მათ შორის ინგლისურ ენა. იმედია, მალე მოვრჩები თარგმნას და დეველოპერები დაამატებენ სისტემის ქართულ ენას.

მეორეს მხრივ, პარამეტრების განყოფილებაში თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ სხვადასხვა ქვეყანა და ვალუტა, ასე რომ დანარჩენი კომენტარები, როგორც ასეთი არ არის.

პროვაიდერის პორტალი შეახვედრებს პროვაიდერს მთავარ გვერდზე, რომელიც აგროვებს საერთო სტატისტიკას მთელი სისტემისთვის. ეს აჩვენებს ინფორმაციას, როგორიცაა კლიენტების რაოდენობა, გათიშული კლიენტების რაოდენობა, გადახდის ინფორმაცია, ყოველდღიური ტრაფიკის მოხმარების გრაფიკი, ყველაზე აქტიური კლიენტების სია, აქტიური და გათიშული მოწყობილობები.

ყველა ინფორმაცია დაყოფილია ბლოკებად, საიდანაც შეგიძლიათ მოხვდეთ კონკრეტულ სექციაში, რომელსაც შეეხება აღნიშნული ინფორმაცია. ცალკე, შეგიძლიათ აღინიშნოს სისტემის სტატუსი. კონკრეტულ შემთხვევაში, ფოსტის სერვერთან კავშირის შეცდომა არის ნაჩვენები.

Dashboard-ის შეცვლა შეუძლებელია, სულ მცირე, მომხმარებელს არ შეუძლია ამის გაკეთება, ამავე დროს, ჯგუფის პარამეტრების განყოფილებაში, შეგიძლიათ დააკონფიგურიროთ 40-ზე მეტი პარამეტრი ამა თუ იმ პროდუქტისთვის.



მაგალითად, შეგიძლიათ შექმნათ რამდენიმე ჯგუფი, მაგალითად, ცალკეული ჯგუფები ბუღალტერიისათვის, ინჟინრებისათვის, ოპერატორებისათვის და ა.შ. შესაძლებლობა შეცვალოთ ხელმისაწვდომობის უფლება 43 კატეგორიისათვის საშუალებას გაძლევთ ძალიან მოქნილი კონფიგურაციის სისტემის. კერძოდ, ნებისმიერ კატეგორიას აქვს 3 დონის ხელმისაწვდომობა: აკრძალულია, დათვალიერების, რედაქტირების. ხელმისაწვდომობის უბრალოდ გამორთვა ხსნის სექციებს მენიუდან, რომელიც მოსახერხებელი იქნება ბუღალტრული აღრიცხვისთვის. ოპერატორებისათვის, მაგალითად, შეგიძლიათ დააკავშიროთ უფლებები დათვალიერება/რედაქტირება.



ზოგადად, CRM- ს გააჩნია უამრავი პარამეტრები, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ მარტივად დააკონფიგურიროთ სისტემა.



თუ ზოგიერთი ოფციები თქვენთვის გაუგებარია, პირდაპის სისტემაში შეყვანილია მინიშნებების სისტემა (ინგლისურად).



პარამეტრებში შეგიძლიათ იპოვოთ არა მხოლოდ QoS, არამედ NetFlow, რომელიც ხელმისაწვდომი იქნება EdgeRouter- ის (EdgeOS) მარშრუტების გამოყენებისას.

ხშირია სხვადასხვა ორგანიზაციების შექმნის პრაქტიკა (კერძოდ, რამდენიმე კერძო მეწარმე) სხვადასხვა რეგიონებისათვის. ამ შემთხვევაში, უბრალოდ დაამატეთ ყველა მათგანი მონაცემთა ბაზაში და მონიშნეთ ერთი როგორც ძირითადი (ისინი შეირჩევიან ნაგულისხმევად).

სატარიფო გეგმებისა და მომსახურების მართვა საკმაოდ მოსახერხებელია. ყველა მომსახურება დაყოფილია 3 კატეგორიად: სატარიფო გეგმები, მოწყობილობები და დამატებითი მომსახურება.



სატარიფო გეგმის განყოფილებაში, ადვილი მისახვედრია, ტარიფის გეგმების პარამეტრები იკრიბება.



აქ განისაზღვრება სატარიფო გეგმის ღირებულება, ასევე გაგზავნისა და მიღების სიჩქარე. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ მზად ხართ კლიენტებს შესთავაზოთ ფასდაკლება ავანსის გადახდაზე (წინასწარ), დამატებით გათვალისწინებულია შესაძლებლობა მიუთითოთ სხვა ღირებულება 3/6 თვე ან 1/2 წლის წინასწარ გადახდის შემთხვევაში.



ქვე მენიუში Items, შეგიძლიათ დაამატოთ ყველა მონათესავე პროდუქცია, როგორიცაა კლიენტის მოდულები, კაბელი და ა.შ.

დამატებითი მომსახურებისთვის არსებობს დამატებითი განყოფილება. მაგალითად, შეგიძლიათ ჩართოთ სტატიკური IP და სერვისი "როუტერი".

 

ცალკე მოხსენებას იმსახურებს ბილინგის პარამეტრების განყოფილება, სადაც თქვენ შეგიძლიათ გამართოთ ციკლი (30 დღე თვეში ან რეალური დღეების რაოდენობა), გადასახადის განაკვეთი (მაგალითად 20% საერთო საგადასახადო სისტემის), გამორთვის პირობები, თვიური გადახდით ან წინასწარ, ავტომატურად გააგზავნოთ ინვოისები ელ.ფოსტის მისამართზე.

სხვათა შორის, მიუხედავად იმისა, რომ არ არსებობს ქართული ლოკალიზაცია UCRM- ში, მარტივად შეგიძლიათ დააკონფიგურიროთ თქვენი ელ-ფოსტის შეტყობინებების თარგები. უფრო მოსახერხებელია, WYSIWYG რედაქტორი გამოიყენება, თარგის რედაქტირებისას ხელმისაჭვდომია სხვადასხვა ჩაშენებული ტეგები. თითოეული თარგისთვის გამოიყენება საკუთარი ხელსაყრელი ტეგების ნაკრები, არსებული ტოტების სია გამოჩნდება პირდაპირ ფორმის ქვეშ.

 

დამატებითი ინსტრუმენტები არ არის ბევრი, არ არის მხოლოდ ყველაზე აუცილებელი: ბექფის შექმნა, გადასახადებისა და კლიენტების იმპორტის შესაძლებლობა CSV ფაილიდან და ა.შ. იგი მხარდაჭერილია SSL სერტიფიკატების ადვილად ინსტალაცისათვის HTTPS ოპერაციისთვის.

სისტემის ლოგი დაყოფილია 3 კატეგორიად: მოწყობილობების ლოგიკური ინფორმაციები, ელექტრონული ფოსტისა და სისტემის ლოგი. სისტემის ჟურნალში ნაჩვენებია აბსოლუტურად ყველა მოქმედება მართვის პანელში (ვინ, როდის და რა ცვლილებები განახორციელა).


კლიენტების სია წარმოდგენილია ცალკე განყოფილებაში, რომლისათვისაც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ფილტრაცია და ექსპორტი. თითოეული კლიენტის კონტექსტში შეიძლება ნახოთ მთელი რიგი პარამეტრები, დაწყებული პერსონალური მონაცემებით და დამთავრებული დაკავშირებული მომსახურებით, ისტორია ტარიფების ცვლილებებისა, შედგენილი და გადახდილი გადასახადები.

ახალი კლიენტის (ან არსებულის ნახვისას) შექმნისას, არსებობს ცალკე ვარიანტი, რომელიც გაგზავნის წერილს მონაცემებით და მითითებებს პირადი კაბინეტის შესვლისთვის. როგორც ხედავთ, სისტემა მაქსიმალურად ავტომატიზირებულია.

ბილინგი, როგორც განყოფილება მომხმარებლებთან ერთად, გამოტანილია ცალკე კატეგორიაში. Ubiquiti CRM ახორციელებს ძირითად ფინანსურ აღრიცხვას კარგი შესაძლებლობებით. რა თქმა უნდა, არ არსებობს კონკრეტული საბუღალტრო ჩანაწერები, სხვა მხრივ, თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ და დაარედაქტიროთ ანგარიშები, ნახოთ და გააკონტროლოთ ხარჯები, იხილოთ დეტალები თითოეული ცალკე გადახდის და მოახდინოთ ანგარიშების ფორმირება როგორც PDF.

ასეთი შესაძლებლობები უპრობლემოდ ეყოფა კერძო მეწარმის საჭიროებებს, და უფრო სერიოზული დავალებებისათვის შესაძლებელია სისტემის ინტეგრირება საბუღალტრო პროგრამული უზრუნველყოფისთვის (მაგალითად, oris).

როგორც UniFi Controller-ის შემთხვევაში, UCRM პლატფორმა მხარდაჭერილია შექმნას მრავალჯერადი ლოკაციები (საიტები), რომელიც ძალიან მოსახერხებელია რამდენიმე ორგანიზაციის გაერთიანების მხარდაჭერით. ყველა ეს პარამეტრები არის განყოფილებაში Network (ქსელი).

ამ სექციაში შეგიძლიათ იხილოთ მონიტორინგის მონაცემები ქსელის მოწყობილობებზე, ასევე ცალკე სხვა მოწყობილობის პარამეტრების რედაქტირება.

NetFlow- თან ინტეგრაციის შემთხვევაში შესაძლებელია უცნობი მოწყობილობების მოძიება.


და, რა თქმა უნდა, თქვენი ქსელის ყველა მოწყობილობა ავტომატურად ვრცელდება რუკაზე, რისთვისაც საჭიროა მოწყობილობებისა და კლიენტების პროფილში ადგილმდებარეობის მონიშვნა.

კლიენტის ინტერფეისი

კლიენტის პორტალის დიზაინი შეესაბამება UCRM ინტერფეისის სტილს.

პირადი კაბინეტის შესაძლებლობები, ძირითადად, გადაყავს ანგარიშზე საერთო ინფორმაციის სანახავად (თანდართული სატარიფო გეგმა, მიმდინარე ბალანსი, შემომავალი ინვოისები, ხარჯების დათვალიერება).

დასასრულს

Ubiquiti-ს გამოუვიდა ძალიან საინტერესო პროგრამული პროდუქტი, ამის ანალოგის მოძიება ძალიან რთულია, განსაკუთრებით თუ გავითვალისწინებთ ინტეგრაციის დონეს თავად ubnt-ს მოწყობილობებთან.

დღეისათვის, პლატფორმა ხელმისაწვდომია მხოლოდ ინგლისურ ენაზე, მეორეს მხრივ, პროდუქტი არის სრულიად უფასო, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ შეეგუოთ ასეთ ნიუანს.

ფუნქციონალური დონე ძალიან მაღალ დონეზეა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განახორციელოთ მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის WISP ავტომატიზაციისთვის ყველაზე აუცილებელი მინიმუმი. სურვილისამებრ, სისტემა ადვილად შეიძლება ინტეგრირებული იყოს უფრო რთული სისტემებით.

ჩვენ ვიყენებთ Cookies-ს, რათა დავრწმუნდეთ იმაში, რომ გაძლევთ საუკეთესო გამოცდილებას ჩვენს ვებ-გვერდზე ყოფნისას. Cookies-ს გამოყენებასთან დაკავშირებით ამომწურავი ინფორმაცია იხილეთ Cookie პოლიტიკა. ამ საიტის გამოყენებით თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით Cookies-ის გამოყენების უფლებას.